Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anouk Dijkstra - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anouk Dijkstra - WaarBenJij.nu
Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Tijdens deze reis die drie maanden zal gaan duren. Ga ik werken en reizen combineren. Ik ga mijn trip beginnen in Durban, hier zitten ook de twee projecten waar ik als vrijwilliger zal gaan werken. De eerste maand in een HIV/AIDS kliniek genaamd The bleu roof. En de tweede maand in een trauma centrum dat het Wentworth Victim Friendly Centre word genoemd. Na deze twee maanden zal ik gaan beginnen aan mijn rondreis. Deze start in kaapstad en zal via de woestijn van Namibia via de Victoria Falls uiteindelijk eindigen in Johannesburg. Ik zal dan uiteindelijk op 3 juni vanuit Johannesburg terug vliegen naar Amsterdam.

Ik zou het leuk vinden als je mij via deze weg wilt volgen tijdens mijn Zuid-Afrika avondtuur. Ik zal mijn best doen om regelmatig een verslag te plaatsen van mijn belevenissen.

Heel veel liefs Anouk -XXX-

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2015

Heftige laatste project week

20 April 2015

week 4 en 5

06 April 2015

Week 3

30 Maart 2015

Mijn eerste twwe weken in Zuid-Afrika
Anouk

Hallo lieve volgers! Mijn nieuwe reis en avontuur gaat beginnen. Drie maanden naar Zuid-Afrika om mijn droom uit te laten komen. Tijdens deze bijzondere en heftige periode kun je me volgen via dit blog. Liefs Anouk

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5780

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 16 Juli 2016

Suriname

15 Maart 2015 - 03 Juni 2015

Zuid-Afrika

23 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Uganda

Landen bezocht: